هشدار جدی وزارت امور داخله به خرید و فروش پتاقی و بازیچه های آتش زا

وزارت امور داخله به تمام خریداران و فروشنده گان پتاقی و بازیچه های آتش زای کودکان در مورد استفاده از این مواد هشدار جدی داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وزارت امور داخله با نشر خبرنامه ای گفته است که خرید و فروش پتاقی، اسلحه های پلاستیکی و بازیچه های آتش زا ممنوع است.

در خبرنامه آمده است :«به آگاهی هموطنان عزیز رسانیده می شود که نیروهای پولیس ملی مؤظف گردیده اند، تا خرید و فروش اسلحه پلاستیکی، استعمال مواد آتش زا (پتاقی) و سایر اسباب بازی کودکانه که باعث آزار و اذیت و تشویش و حتی منجر به مجروحیت افراد می گردد و در بعضی موارد می تواند به مجرمین نیز فرصت سوء استفاده برای اخلال امنیت را فراهم سازد، ممنوع قرار داده و از آن جداً جلوگیری می کند.»

وزارت امور داخله از هموطنان خواسته است تا از همچو اعمال که سبب اخلال امنیت و تشویش مردم می شود دوری کرده و به کودکان خویش بفهمانند تا دست از این گونه اعمال بر دارند.

وزارت امور داخله به فروشنده گان نیز هشدار داده است تا از فروش سلاح های پلاستیکی و مواد آتش زا خود داری نموده در غیر آن با متخلفین برخورد قانونی شده و اجناس شان ضبط و به نهاد های عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.

این وزارت از مردم نیز خواسته است تا برای تامین امنیت هرچه بیشتر و بهتر در روزهای عید، با پولیس همکاری همه جانبه داشته باشند.

Author

About Author

1 thought on “هشدار جدی وزارت امور داخله به خرید و فروش پتاقی و بازیچه های آتش زا

  1. وزارت محترم امورداحله باید به تجار محترم هشدار بدهد که این مواد درامنیت شهرهای ماه به کار گرفته میشود از کشور پاکستان وارد نکند درغیران برحورد قانونی با متحلفین صورت میگردد تمام دوگان داران ازاین مواد که درامنیت به کار گرفته میشود میگویند که تجار وارد میگند ماه پول حودرا به تجار میدهم باید به تجار هشدار داده شود…….. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *