نیرو های مردمی شاهراه کابل- بامیان را مسدود کردند

نیرو های مردمی ولایت میدان وردک در پیوند به افزایش ناامنی ها در شاهراه کابل_ بامیان این شاهراه را در مربوطات میدان شهر به روی ترافیک مسدود کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد سردار بختیاری عضوی شورای ولایتی میدان وردک با تایید این خبر بیان داشت که جبهه ای مردمی مقاومت به دلیل افزایش نا امنی ها و بی توجهی دولت عصر روز گذشته(۴ میزان) شاهراه کابل_ بامیان را به روی ترافیک مسدود کردند که تا کنون مسدود می باشد.

این عضوی شورای ولایتی میدان وردک گفت که با آن که مردم بار ها از دولت خواستند در تامین امنیت مسافران این شاهراه توجه کنند اما با نادیده گرفته شدن خواست های شان مجبور به تشکل جبهه و مسدود کردن این مسیر شدند.

از سوی هم بختیاری تصریح کرد که حدود ۱۰ روز پیش عادلی یکی از استادان دانشگاه تعلیم و تربیه بامیان در همین مسیر از سوی افراد مسلح به قتل رسیده بود.

با این حال  او افزود مسافران که از این مسیر رفت و آمدن دارند و مربوط به یک قوم خاص می شوند از چندین سال بدینسو توسط افراد مسلح و گروه های تروریستی آزار و اذیت شده و هر از گاهی ربوده و یا هم به قتل می رسند.

بختیاری با انتقاد از عدم توجه حکومت مرکزی و محلی گفت که حکومت مرکزی در حالی که از مشکلات مسافران این شاهراه آگاه اند اما هیچ اراده ای برای حفاظت جان و مال آنان ندارد.

بر بنیاد گفته های این مقام محلی میدان وردک شاهراه کابل- بامیان ولایت های دایکندی، غور و بامیان را به کابل متصل می کند.

جبهه مقاومت نیروی مردمی به رهیری علی پور است که در مقابل هجوم کوچی ها، افراد مسلح و گروه های ترویستی ایجاد شده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *