نیروهای تازه نفس روسی در شمال حلب سوریه مستقر شدند

منابع رسانه‌ای محلی گزارش دادند که نیروهای تازه نفس روسی در شهر عفرین و حومه شمالی آن در ولایت حلب در شمال سوریه مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، چند روز پس از آنکه ترکیه پایگاه‌های نظامی مدافع خلق کُرد را بمباران کرد، نیروهای روسی وارد این منطقه شدند.

یک منبع نزدیک به مدافع خلق کرد اعلام کرده است که نیروهای روسی برای توقف تشدید حملات ترکیه و بازگرداندن آرامش در شهر عفرین ولایت حلب آمده‌اند.

نیروهای دموکراتیک سوریه پرچم سوریه را بر فراز ساختمان نظامی روستای مرعناز از توابع عفرین که تازه از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی شده است، برافراشته‌اند.

اخیرا نیروهای نظامی ترکیه با توپخانه و جنگنده پایگاه‌های مدافع خلق کرد را در مناطق مرزی سوریه هدف قرار داد.

در همین حال کاروان‌های نظامی روسیه مقادیر کمک را نیز به اردوگاه آوارگان در عفرین در نزدیکی مرزهای ترکیه؛ جایی که ارتش سوریه اخیرا آن از النصره و دیگر گروه‌های تروریستی پس گرفته، منتقل کردند.

نیروهای ارتش سوریه حمایت لازم را به کاروان روس داده‌ و نظامیان ارتش سوریه همتایان روسی خود را در جریان وضعیت عفرین،‌ قلعه و اطراف آن گذاشته‌اند.

این نظامیان به ادامه آموزش جوانان این شهر برای یاری به ارتش و حراست از شهر در برابر افراد مسلح مستقر در اطراف آن اشاره کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *