نتانیاهو بازجویی میشود

پولیس رژیم اسرائیل قرار است برای ششمین بار متوالی نخست وزیر این رژیم را به علت فساد مورد بازجویی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد دور جدید تحقیقات و بازجویی از «بنیامین نتانیاهو» از روز یکشنبه (۱۹ نوامبر) آغاز میشود و احتمالا تا ۱۰ روز طول میکشد.

نتانیاهو ۱۰ روز پیش هم برای دو پرونده ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰  که اولی متعلق به دریافت هدایا و دومی مذاکره با مالک روزنامه «یدیعوت آحارونوت» بود، مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

در آخرین دور بازجویی‌ها از نتانیاهو، پلیس رژیم صهیونیستی به اسناد و مدارک تازه‌ای دست یافته است که احتمال صدور کیفرخواست علیه وی را بیش از پیش تقویت می‌کند.

پولیس رژیم اسرائیل در آخرین دور بازجویی ها از نتانیاهو، به اسناد و مدارکی دست یافته است که احتمال دارد وی را به دادگاه معرفی کرده و علیه وی حکم کیفری صادر شود.

بازجویی از بنیامین نتانیاهو از دوم جنوری ۲۰۱۷ در زمینه فساد مالی و دریافت میلیون‌ها دالر رشوه از یک شرکت آلمانی آغاز شده است.

مهمترین پرونده فساد مالی که درباره نتانیاهو مطرح می‌شود، دریافت یک میلیون دالر از «آرناود میمران » متخلف و مفسد اقتصادی فرانسوی است که گفته می‌شود برای تبلیغات نخست وزیری وی هزینه شده است.

پیش از این نتانیاهو به علت تخلف در خرید سه فروند زیر دریایی از آمان به ارزش بیش از یک میلیارد دالر مورد بازجویی قرار گرفته بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *