معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان عازم چین شد

????????????????????????????????????

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان در راس یک هیات عالی رتبه دولتی عصر امروز سه شنبه (۱۱ عقرب) عازم کشور چین شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قرار است معاون رییس جمهور و هیأت همراهش در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تحت عنوان «غرب چین، فرصتها برای جهان»، شرکت کنند.

این نمایشگاه بین المللی در شهر چنگدوی ایالت سیچوان کشور چین برگزار می شود که در آن رهبران و مقام های عالی رتبه کشور های مختلف جهان شرکت می کنند.

معاون رییس جمهور کشورمان ضمن شرکت دراین نمایشگاه بین المللی که از تاریخ سوم نوامبر سال روان میلادی بر گزار می شود، در مراسم افتتاحیه آن نیز سخنرانی خواهد کرد.

آقای دانش در سخنرانی که در آن نمایشگاه ایراد می کند، سیاست های های اقتصادی و هم چنین تصمیمات راهبردی دولت افغانستان و فرصت های فراهم شده در زمینه جذب سرمایه گذاری در کشور را تشریح خواهد کرد.

معاون رییس جمهور هم چنین در مرکز انیستیتوت مطالعات جنوب آسیا که یک مرکز اکادمیک است نیز سخنرانی خواهد کرد و در این سخنرانی موقعیت ژئوپلیتیک افغانستان و نقش آن را در منطقه و جهان بیان خواهد کرد.

همچنین قرار است در حاشیه این نمایشگاه بین المللی، سروردانش، با معاون نخست وزیر چین، والی ایالت سیچوان و شماری دیگر از مقام های بلند پایه دولت چین  نیز دیدار نماید.

در این سفر معاون ریاست جمهوری را «همان یون رسا» وزیر تجارت و صنایع، «سید انور رحمتی» رییس دفتر معاون رییس جمهور، «سلطان احمد بهین» از وزارت امور خارجه  و شماری دیگر از مقام های بلند پایه دولتی همراهی می کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *