مرسی از فرماندهی کل ارتش مصر درخواست عفو کرد

رئیس جمهوری برکنار شدهء مصر طی نامه ای به دست خط خودش، از فرماندهی کل ارتش مصر درخواست عفو و انتقال خود و خانواده اش به خارج از مصر را کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از روزنامه مصری الوطن، محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شدهء مصر طی نامه ای که به یکی از مشاوران خود در محل اقامت اجباریشان سپرده است، از فرماندهی کل ارتش مصر درخواست عفو کرده است.

دراین نامه که به دست خط شخص محمد مرسی است وی از فرماندهی کل ارتش مصر خواسته است ضمن عفو وی از اشتباهاتی که مرتکب شده اجازه دهند وی در قبال درخواست هوادارانش برای ترک خیابان های مصر به اتفاق فرزندان و همسرش خاک مصر را به مقصد کشور دیگری ترک کند.

مرسی همچنین در این نامه از فرماندهی ارتش خواسته است تا دیگر رهبران جماعت اخوان المسلمین مصر هم از زندان آزاد شوند.

براساس آخرین اطلاعات رسیده از ارتش مصر، فرماندهی ارتش با این خواسته محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر مخالفت کرده است، ارتش در پاسخ به این نامه اعلام کرده تنها تصمیم گیرنده در این رابطه ملت انقلابی مصر است، چرا که پرونده‌های اتهامی مرسی بسیار بیشتر از حد تصور شخص وی است.

براساس تازه ترین اخبار رسیده از لوی سارنوالی مصر، محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شدهء مصر با اتهام بسیار جدی و خطرناک جاسوسی به نفع امریکا و انگلیس متهم است و براساس اسناد اتهامی مرسی متهم به فاش کردن اطلاعات بسیار محرمانه مصر به این دو کشور اروپایی است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *