مردم امریکا: سخنان ترامپ در قبال ایران و کوریای شمالی مفید نیست

هفتاد دوهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، که در نیوریارک برگزار شده بود. یکی از پر تنش‌ترین اجلاس‌های جهانی بود. این اجلاس با سخنان رییس جمهور امریکا با تنش‌های لفظی کشورهای ایران، کوریای شمالی و… روبرو شد.

در این اجلاس دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در مورد «برجام» گفت که این یک موافقت‌نامه ننگین برای امریکا است و در مورد کوریای شمالی اظهار داشت که این کشور را نابود می‌کند.

در پاسخ رییس جمهور ایران حسن روحانی ترامپ را نااهل سیاست خواند و ادبیات را که در سخنرانی خود استفاده کرده بود نقد کرد و آن زشت خواند.

همچنان وزیر خارجه کوریای شمالی این تهدیدات ترامپ را به صدای سگ تشبیه کرد و رهبر کوریای شمالی گفت که «سکی که بیشتر می‌ترسد بلندتر صدا می‌زند»

این کار واکنش‌های زیادی به همراه داشت؛ به گزارش بخش بین المللی خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از فاکس نیوز یک نظر سنجی را به راه انداخته بود که بیشتر مردم امریکا گفته اند «برخورد ترامپ را در قبال ایران و کوریا مفید نیست»

مردم امریکا در این نظر سنجی گفته اند که راه حل دپلوماتیک نسبت به برخورد ترامپ بهتر است به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از فاکس نیوز «رای دهندگان بر این باورند که بهترین روش برای جلوگیری از ادامه کار کوریای شمالی از سلاح های هسته‌ای از طریق دیپلماسی است تا تهدید به اقدام نظامی، و بیشتر رای دهنده گان می گویند که برخورد رئیس جمهور ترامپ در مورد کوریای شمالی مفید نیست.»

نظرسنجی جدید فاکس نیوز می گوید رای دهندگان فکر نمی کنند که این امر به این وضعیت کمک می کند«۷۰ درصد می گویند روند گفتگو در مورد کوریای شمالی مفید نیست. فقط ۲۳ درصد فکر می کنند که این کمک می کند.»

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *