مردان زیباروی متوجه باشند!

عبدالله داوود مفتی وهابی در عربستان گفته است که خلوت مرد با جوان زیباروی شرعا حرام است و این مسئله را در کتابهای ابن کثیر خوانده است و فتواهای متعددی که آن را حرام می کند، در این زمینه وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عبدالله داوود میگوید: باید بدانیم که علما فتواهایی در ممنوعیت تنهایی با جوان زیبا روی و نوجوان که جذابیت دارد، صادر کردند، وی ادامه داد: زندانها پر از محکومینی است که به خاطر مسایل جنسی و اختلالات به زندان افتاده اند، باید جامعه از این مسئله پیشگیری کند.
این مفتی وهابی سپس به پخش یک قطعه ویدیویی در تویتر خود اقدام کرد که در آن نشان می دهد باید پخش برنامه کودکان موسوم به « افتح یا سمسم»ممنوع شود زیرا که عروسک این برنامه نماد همجنسگرایی است و برای ازدواج همجنسگراها از آن استفاده می شود.
گفتنی است، داوود از هفته ها پیش در توتیر خود پیام کوتاهی به عربی منتشر کرد که در آن به آزار و اذیت زنان برای کاستن اراده آنها در کار کردن فراخوانده است، زیرا اخیرا عربستان به زنان برای کار در مارکیت های تجاری اجازه داده بود و همین امر واکنش های شدیدی در میان محافظه کاران برانگیخت.
پس از انتشار این فتواها، صدها عربستانی و کاربر تویتر به داوود حمله کردند و از وی پرسیدند که با همه قدرت به متوقف کردن زنان از کار دعوت می کنی و برخی نیز وی را به تحریک مردم و ترویج اقدامات شنیع و تعدی به زنان متهم کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *