قدیروف: جلوی جنون آمریکا را بگیرید

رئیس جمهور چچن از اروپا خواست تا در کنار روسیه بایستد و مانع هرج مرجی که آمریکا در سایر کشورها ایجاد کرده است شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “رمضان قدیروف” رئیس جمهوری چچن در کانال تلگرام خود نوشته است: واشنگتن به نقاط داغی نیاز دارد تا همه چیز را آنجا در آتش بسوزاند. دولت آمریکا در سه جبهه شروع به وارد کردن ضربات خود نموده است، حمایت از مخالفان در سوریه، اعلام قدس بعنوان پایتخت اسرائیل و راه اندازی هرج و مرج در ایران.

قدیروف همچنین با یادآوری اینکه آمریکا چنین سیاست بی ثبات کننده‌ای را پیش از این در کشورهای اوکراین، گرجستان، عراق و لیبی هم اجرا کرده است، افزود: مقامات واشنگتن احترام و اعتباری برای ادیان الهی، نظام حکومتی کشورها و نظم حاکم بر جهان قائل نیستند.

رئیس جمهوری چچن با اشاره به اینکه “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه همواره مخالف حاکمیت نظام تک قطبی بر جهان بوده و از تغییرات صورت گرفته در جهت ایجاد نظام چند قطبی حمایت کرده، گفت: کشورهای اروپایی باید این واقعیت را درک کنند که روسیه مواضعی عادلانه و مبتنی بر صلح و ثبات برای همه کشورهای جهان دارد. اروپا نباید از آمریکا ترس داشته باشد و لازم است تا در کنار روسیه در یک جبهه قرار گرفته و مانع از ادامه جنون آمریکا شود، در غیر اینصورت کشورهای بیشتری، از جمله در خود قاره اروپا، به هرج و مرج کشیده خواهند شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *