فیصل شایسته در راه لیگ برتر فوتبال ایران

خبرگزاری خاورمیانه

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران، برای جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز تمایل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری شام دیروز اعلام کرد که در نظر دارد تا فیصل شایسته، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان را جذب کند.

وی هرچند اظهار داشت که تلاش ها برای این کار آغاز شده است، تصریح کرد که احتمال دارد این اتفاق در آینده ای نزدیک به وقوع بپیوندد.

پیش از این نیز، علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از «اویس عزیزی»، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشور دعوت کرده بود تا در تمرینات این تیم شرکت کند؛ هرچند که بعد از نزدیک به دو هفته تمرین، عزیزی مورد پسند علی دایی قرار نگرفت.

جذب تماشاچی برای تیم های ایرانی

هرچند که اویس عزیزی نتوانست انتظارات علی دایی را برآورده کند؛ اما نکته قابل توجه در روزهای تمرین وی در تیم نفت، حضور چشمگیر شهروندان افغانستان مقیم ایران برای تشویق وی بود.

اویس عزیزی در تمرینات تیم فوتبال نفت تهران

از آنجایی که شهروندان افغانستان در ایران همیشه حامی ملی پوشان کشور در مسابقه های آسیایی بودند و این روند مورد توجه مربیان و فوتبال دوستان ایرانی قرار گرفته بود، حالا مربیان شاغل در لیگ برتر ایران تلاش دارند تا برای جذب تماشاچی، از کشور همسایه شان بازیکن جذب کنند.

بعد از علی دایی، نوبت به مجید جلالی، یکی از مربیان باسابقه فوتبال ایران که در پرورش جوانان و معرفی آنها به فوتبال سطح اول ایران استعداد خاصی دارد، به عنوان دومین سرمربی ایرانی، به دنبال استخدام یک بازیکن از افغانستان است.

جلالی می خواهد با جذب فیصل شایسته، که از محبوبیت ویژه ای در بین فوتبال دوستان افغانستان قرار دارد برای جذب تماشاچی در بازی های این تیم استفاده کند.

فیصل، سال گذشته به عنوان بهترین چهره ورزشی کشور انتخاب شد و دوران حرفه ای فوتبال خود را در آلمان آغاز کرده است؛ سپس به بلغاریا رفت.

او در حال حاضر در سوپر لیگ مالزیا بازی می کند.

هافبک ۲۶ ساله و کوتاه قامت تیم ملی در سال ۲۰۱۴ پیراهن تیم ملی کشور را پوشید و تاکنون در ۲۴ بازی ۱۷ گول نیز برای کشورش به ثمر رسانده است.

فیصل، توانایی خاصی در زدن ضربات ایستگاهی دارد و به عنوان یک هافبک چپ پای تخصصی به تیم فوتبال پیکان تهران خواهد رفت.

هرچند هنوز این صحبت ها به واقعیت نپیوسته است؛ اما حضور بازیکنان افغانستان در لیگ برتر ایران می تواند، بیشتر آنها را در دید قرار دهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *