فیستر، سکاندار جدید تیم ملی فوتبال افغانستان

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز رقابت های مقدماتی فوتبال آسیا باقی مانده است، «اتو فیستر» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از مدت ها صحبت با مربیان مختلف، بالاخره با فیستر آلمانی به توافق رسیده و امروز (۲۴دلو) قرارداد همکاری با وی را به صورت رسمی امضا کرد.

پیش از امضای این قرارداد همکاری، کرام الدین کریم، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان اظهار داشت که انتظار می رود با حضور فیستر، نتایج قابل قبولی برای فوتبال افغانستان رقم بخورد.

از سویی هم اتو فیستر در صحبتی اظهار داشت که از رقابت و چالش لذت می برد و به همین دلیل تیم ملی فوتبال افغانستان را برای هدایت انتخاب کرده است.

گفتنی است که قرارداد فدراسیون فوتبال با فیستر، یک ساله است و در این مدت تیم ملی فوتبال افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا حضور خواهد داشت.

بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال افغانستان در مدت یک سال همکاری با فیستر، چهار بازی دوستانه برای تیم ملی در نظر گرفته شده است.

اولین دیدار تیم ملی فوتبال افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا، به تاریخ هشتم حمل سال ۱۳۹۶ در برابر تیم ملی ویتنام خواهد بود که به میزبانی افغانستان در تاجیکستان برگزار می شود.

این در حالی است که پیش از اتو فیستر، رهبری تیم ملی فوتبال افغانستان در بازی در برابر تاجیکستان به عهده انوش دستگیر بود که در ترکیب تازه کدر رهبری، به عنوان کمک مربی در کنار فیستر حضور خواهد داشت و منصور فقیریار نیز به عنوان مربی دروازه بانان تیم ملی فعالیت خواهد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *