در درگیری تیراندازی نیروی امنیتی برای بازداشت علی‌پور ۱۱ تن کشته شده اند

جبهه مقاومت خبر داده اند که علی پور قومندان نیروی خیزش مردمی همراه با افراد زیر دست خود در ولسوالی لعل ولایت غور از سوی نیروی های امنیتی محاصره شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جبهه مقاومت با نشر اطلاعیه ای خبر داده اند که علی پور قومندان نیروی خیزش مردمی همراه با افراد خود از سوی نیروی های امنیتی در ولسوالی لعل ولایت غور محاصره شده است.

گفته می شود که این قومندان نیروی خیزش مردمی همراه با افراد زیر دست خود شب گذشته در ولسوالی لعل ولایت غور مهمان بوده اما شماری از نیروی های امنیتی از مرکز ولایت غور به منظور بازداشت وی  به آن ولسوالی اعزام شده و او را در محاصره قرار داد اند.

در همین حال منابع مدعی شده اند که قومندان علی پور در مقاومت علیه نیروی های امنیتی زخمی شده است.

تکمیلی..

مقامات محلی غور تایید کردند که در درگیری میان افراد قومندان علی‌پور و نیروی خای امنیتی۷ فرد ملکی و ۴ تن از نیروی امنیتی که به منظوری بازداشت این قومندان نیروی خیزش مردمی به محل اعزام شده بودند کشته شده اند.
در همین حال عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور بیان داشت که نیرو های امنیتی از ولایت بامیان و مرکز ولایت غور برای دستگیری قومندان شمشیر اعزام شده بودند.
علی پور یکی از قومندانان نیروی خیزش مردمی است که جبهه را به نام جبهه مقاومت در ولایت میدان وردک بعد از حادثه نسل  کشی هزاره ها در ولسوالی جلریز  ایجاد کرده و بعد از آن در دفاع از جان و مال مردم علیه کوچی های متجاوز و افراد مسلح به نام طالب به مقاومت پرداختند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *