شمار قربانیان آتش سوزی در برج گرنفل لندن به ۳۰ تن رسید

منابع انگلیسی از افزایش تعداد قربانیان حادثه آتش سوزی لندن خبر داده و گفته اند که شمار جان باختگان این رویداد به ۳۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آتش سوزی روز چهارشنبه هفته گذشته در برج مسکونی «گرنفل» لندن رخ داده بود که پس از هفت ساعت آتش سوزی در این ساختمان ۲۴ طبقه ای مهار شد.

پولیس شهر لندن با اعلام این خبر اعلام کرده که شمار معترضین به وضع امنیت عمومی در لندن نیز رو به افزایش گذشته است.

در همین حال بسیاری از رسانه های انگلیسی نیز از نشانه رفتن انگشت اتهام نهادها و اشخاص معترض به سمت شخص نخست وزیر انگلیس یعنی «ترزا می» خبر می دهند.

به گفته رسانه های انگلیسی ترزا می در حالی از ساختمان سوخته بازدید کرده که حتی نمی دانسته چند نفر در ساختمان بوده اند و چه تعداد دچار حادثه شده اند.

بسیاری از طرفداران حقوق بشر و نهاد های فعالی مدنی وی را متهم به عدم استفاده از احساسات انسانی و ناتوانی در نشان دادن این نوع احساسات در قبال فاجعه آتش سوزی لندن متهم کرده اند.

همچنین بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده، هویت بیش از ۷۰ نفر نیز مشخص نشده و پولیس معتقد است شاید امکان شناسایی برخی از قربانیان وجود نداشته باشد.

بسیاری از منابع خبری معتقدند امکان دارد تعداد کشته شدگان حادثه لندن از مرز ۱۰۰ تن نیز تجاوز کند. این درحالیست که ۲۴ تن از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان به سر برده که حال ۱۲ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *