سلاح سِری و ترسناک روسیه برای حمله به امریکا

کارشناسان امریکایی اذهان دارند که روسیه در کنار سلاح های هسته ای، سلاح سِری و ترسناک دیگری دارد که بیشتر از همه می تواند به امریکا ضربه بزند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، این کارشناسان می گویند که روسیه اسلحه ای ترسناکتر از اسلحه هسته ای خود دارد که امریکا باید میزان خطر آن را درک کند.

«بایرون کینگ» کارشناس نظامی امریکا در مقاله ای برای روزنامه «دیلی ریکونینگ» نوشته است که سیاست مدران و نظامیان در واشنگتن بسیار نگران سلاح های هسته ای روسیه و توانایی آنها هستند.

وی اشاره کرده است که روسیه تکمیل صنایع هسته ای خود را به هیچ وجه انکار نمی کند و هر کسی که بخواهد بدون هیچ محدودیتی می تواند از طریق انترنت یا رسانه های روسیه این پیشرفت ها را ملاحظه کند.

اما وی از سلاح دیگری پرده برداشته و می گوید «به نظر من قوی ترین سلاح در نزد روس ها فقط کلاهک اتومی نیست بلکه «طلا» به عنوان سریع ترین سلاح ژئو سیاسی روسها به سرعت در حال پیشرفت است».

به باور این پژوهشگر مسائل دفاعی، علاوه بر طلا، پول ملی روسیه (روبل) بزرگترین و خطرناکترین سلاح روسیه برای امریکا و اقتصادش خواهد بود.

کینگ تصریح کرد که روسیه می تواند با پول ملی خود دالر را سرنگون کند.

در حالی که تنش ها بین روسیه و امریکا از سالها به این سو وجود داشته و نمایش قدرت های نظامی از جمله مانورهای سیاسی دو کشور بوده است؛ اما حالا بحث پول و طلا برای برتری دو طرف مطرح می شود.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *