سقوط ولسوالی دادیمیرداد میدان وردک به دست تروریستان طالب

منابع محلی خبر داده اند که تروریستان طالب شب هنگام بالای پوسته های امنیتی در لسوالی دایمیرداد ولایت؛ میدان وردک حمله کرده اند و با راه اندازی درگیری سرانجام این ولسوالی را سقوط داده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک منبع امنیتی که نخواست نامش گرفته شود گفته است گروه های تروریستی طالب شب گذشته ۱۷ سنبله حوالی ساعت

۱۱ شب بالای پوسته و قرارگاه های امنیتی ولسوالی دایمیرداد ولایت میدان وردک حملات تهاجمی را آغاز کرده اند و با نیروهای امنتی در ولسوالی درگیر شده اند.

به گفته این منبع درگیری ها در این ولسوالی ۵ ادامه داشته تروریستان طالب توانسته اند کنترول این ولسوالی را در دست بگیرند و مسیر منتهی به کابل را مسدود کرده اند.

این منبع افزود در نتیجه  این درگیرها که تا ساعت ۴ بامداد امروز ادامه داشته  سید یونس قومندان امنیه این ولسوالی با شماری از همسنگرانش  کشته شده وشماری هم زخمی شده اند اما تعداد دقیق تلفات این حمله مشخص نشده است ضمن این  راه های مواصلاتی به کابل مسدود شده است و ارتباط نیروهای امنیتی با مرکز قطع شده است.

این منبع افزود نیروهای موجود در این ولسوالی  خواهان فرستادن نیروهای تازه نفس و کمک های هوایی بیشتر  به ولسوالی دایمیرداد ولایت میدان وردک شده اند.

این در حالی است در جریان هفته گذشته نیز تروریستان طالب بالای چندین پوسته پولیس ملی در میدان شهر ولایت میدان وردک حمله کرده بودند که در نتیجه آن چندین تن از نیروهای پولیس ملی کشته وزخمی شده بودند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *