سرقت دار و ندار مسافران در فابریکه قند بغلان

دزدان مسلح بامداد امروز دوشنبه تمامی دار و ندار ۱۳۰ مسافر را که در یکی از مسافرخانه های فابریکه قند بغلان برای گذرانیدن تاریکی شب خوابیده بودند با خود بردند.

این مسافران که در دو موتر نوع ۴۰۴ و هشت موتر تیز رفتار از کابل به طرف کندز درحرکت بودند، می گویند ۷ نفر مسلح ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز دوشنبه(۶قوس) وارد مسافرخانه شده تمامی اجناس و دارایی های شان با خود بردند.

امین الله یکی ازین مسافران به خبرگزاری خاورمیانه گفت، بیش از ۲ ساعت دزدان مسلح به تلاشی و لت و کوب آنان پرداخت درین مدت سربازان پولیس پاسگاه امنیتی که در نزدیکی این محل قرار دارد به داد آنان نرسیدند.

در همین حال مقام های پولیس در کندز موضوع سرقت اموال مسافران را تایید می کنند.

محفوظ الله اکبری سخنگوی زون ۸۰۸ سپین زر پولیس به خبرگزاری خاورمیانه گفت، دارایی های حدود ۱۰۰ نفر مسافر در منطقه فابریکه قند بغلان از سوی دزدان مسلح سرقت شده است.

آقای اکبری گفت، پولیس بغلان تا کنون دو تن را بشمول صاحب مسافرخانه بازداشت کرده و تلاش ها برای شناسایی دزدان مسلح آغاز شده است.

از سوی هم خواستیم دیدگاه پولیس بغلان را درین زمینه داشته باشیم، با تماس های مکرر فرمانده پولیس این ولایت حاضر به گفتگو نشد.

این درحالیست که پیش ازین نیز دزدان مسلح در منطقه چهارشنبه تپه ولسوالی بغلان مرکزی چندین موتر مسافربری را متوقف نموده دار و ندار شان را به سرقت برده بودند.

Author

About Author

1 thought on “سرقت دار و ندار مسافران در فابریکه قند بغلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *