سربریدن طفل شش ساله به جرم شیعه بودن در عربستان

باشندگان یکی از مناطق شهر مدینه منوره عربستان در اعتراض یک هفته ای، خواهان به کیفر رسانیدن قاتل کودک شش ساله شیعه شدند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه،این اعتراضات پس از آن آغاز شد که یک مرد ۴۰ ساله سعودی طی جنایت هولناک یک کودک شش ساله را در مقابل چشمان مادرش که قصد رفتن به مرقد پیامبر (ص) را داشته به قتل رساند.

گفته میشود این مرد که راننده تکسی بوده پس از آنکه متوجه میشود مادر این بچه شعیه است، با متوقف کردن تکسی اقدام به شکستن شیشه ای یکی از مغازه ها میکند و با بخشی از بریده های شیشه، کودک شش سال این زن موسوم به «زکریا بدر علی الجابر» را در مقابل چشمان مادر و سایر عابرین سر میبرد.

شاهدان عینی می گویند با وجود فریادهای این کودک و تقلای مادر برای نجات جان فرزندش هیچ کس کمکی به وی نکرده و مادر پس از این حادثه به کما رفته است.

پولیس این منطقه بلافاصله فرد منظون را دستگیر کرده و برای بازجویی به زندان برده است.

این در حالی است که با وجود دستگیری مظنون، دادگاه قضایی عربستان ادعا کرده فرد متهم از سلامت عقلی برخورد نبوده است؛ اما برخی ها معتقدند که این فقط حربه ای برای آزادی وی است، چون وی راننده تکسی در شهر مدینه بوده و دارای جواز رانندگی است که این خود نشان میدهد او از تمرکز و سلامت عقلی کامل برخوردار است و انگیزه اصلی این جنایت وحشتناک ریشه در تفکرات وهابی و متعصبانه وی داشته است.

Author

About Author

1 thought on “سربریدن طفل شش ساله به جرم شیعه بودن در عربستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *