سانجی دات، کودکان افغانستان را از انجام انتحاری باز می دارد

سانجی دات، یکی از مشهورترین بازیگران سینمای هند بعد از رهایی از زندان، تصمیم دارد تا در فلمی با موضوع افغانستان حضور یابد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه از دهلی نو، رسانه های هندی امروز (۲۹سنبله) گزارش داده اند که «گریش مالک»، کارگردانی فلم «تورباز» را به عهده خواهد داشت.

گریش مالک، در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین جلوه ویژه را به دست آورد.

تورباز کودکانی که از آنها در حملات انتحاری استفاده می شود را به تصویر می کشد و سانجی دات نیز نقش یک افسر بازنشسته و بازیکن کرکت را بازی می کند.

مالک گفته است که هدف از این فلم، حس امید به زنده گی و نشان دادن راه های مثبت آن به کودکانی است که توسط افراط گرایان به حملات انتحاری تشویق می شوند.

به گفته وی، شماری از کودکان در افغانستان حملات انتحاری و انفجاری می آموزند که «تورباز» تصمیم دارد راه های مثبت زنده گی را برای آنها به تصویر بکشاند.

مالک گفته است که سانجی دات نقش یک بازیکن کرکت را دارد که تمام اموال خود را از دست داده؛ اما در برگشت به کابل، بازی کرکت را جایگزین تفنگ و انتحار در بین کودکان می سازد.

گفتنی است که سانجی دات ستارۀ مشهور بالیود، شش ماه پس از آزادی از زندان، اولین فلم خود را در «تورباز» بازی می کند، او چهار سال پیش در پیوند به حملات ممبئی به زندان رفته بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *