روسیه از اعمال تحریم امریکا ترس ندارد

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه مقاله اخیر روزنامه تایمز مبنی بر امکان اعمال تحریم از سوی امریکا علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را “پوچ” توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خارومیانه، دیمیتری پسکوف روز یکشنبه در مصاحبه ای رادیویی گفت، ترس از تحریم ها برای روسیه معنایی ندارد و تنها می تواند باعث خنده شود.

اخیرا روزنامه تایمز در مقاله ای از احتمال اعمال تحریم هایی علیه پوتین خبر داد و مدعی شد، رئیس جمهوری روسیه در سوئیس حساب های بانکی به ارزش چهل میلیارد دالر دارد.

پیشتر به دنبال تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، مسکو تاکید کرد که این تحریم ها در بحران اوکراین تاثیری زیانبار خواهد داشت و اروپایی ها به جای جستجوی تحریم های جدید، بر راه حل مشترک برای بحران داخلی در اوکراین تمرکز کنند.

گفتنی است دوشنبه گذشته وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ توافق کردند اسامی جدیدی از کسانی که در بحران اوکراین نقش داشته اند را به فهرست تحریم های خود بیافزایند.

این افراد شامل ۳۳ مقام اوکراین و روسیه از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و مقامات تجاری هستند که دارایی های آنان مسدود و برایشان روادید صادر نمی شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *