رئیس جمهور قتل دو کارمند وزارت زراعت را در لوگر تقبیح کرد

حامد کرزی رئیس جمهور کشور، قتل دو تن از کارمندان ارشد وزارت زراعت و مالداری را در ولایت لوگر به شدت تقبیح کرد.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، نور آغا اکبری و نقیب الله سالک دو تن از کارمندان ارشد پروژه باغداری و مالداری وزارت زراعت، سه روز قبل توسط افراد مسلح ناشناس در ولایت لوگر ربوده شدند و سپس به قتل رسیده اند.

بر اساس گزارش ها این دو کارمند وزارت زراعت، حین بازدید از باغ های احداث شده در لوگر توسط افراد ناشناس  ربوده شده و به قتل رسیده اند.

رئیس جمهور حامد کرزی ضمن تقبیح شدید این رویداد آن را یک عمل غیر انسانی دانسته و گفته است که کشتار کارمندان دولت که تنها وظیفه شان خدمت به مردم افغانستان می باشد، دشمنی آشکار با این کشور است.

رئیس جمهور قتل نور آغا اکبری و نقیب الله سالک را کار کسانی دانسته است که همواره افغانهای تحصیل کرده و مسلکی را به قتل می رسانند تا کشور ما را از ترقی و پیشرفت باز دارند.

براساس اعلامیه خبری ارگ ریاست جمهوری، آقای کرزی به ارگان های زیربط هدایت داده است تا در قسمت چگونگی قتل نور آغا اکبری و نقیب الله سالک تحقیقات جدی نموده، عاملین آنرا به پنجه قانون بسپارند.

همچنان رئیس جمهور به ریاست عمومی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران دستور داده که به خانواده های این دو نفر، کمک های لازم  را انجام دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *