کرزی راه یابی تیم ملی کرکت به جام جهانی را تبریک گفت

حامد کرزی رئیس جمهورکشور بیروزی تیم ملی کرکت کشورمان در مقابل تیم کرکت کینیا و راه یابی آن را را در جام جهانی ۲۰۱۵ تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بازی که میان تیم ملی کرکت افغانستان و تیم ملی کرکت کشورکینیا در مسابقات بین المللی کرکت در شهرشارجه امارات انجام شد، تیم کرکت کشورمان با شکست تیم کینیا به مرحله راه یابی به جام جهانی کرکت ۲۰۱۵ رسید.

تیم ملی کرکت افغانستان در مسابقات بین المللی کرکت که در شهر شارجهء کشور امارات متحده عربی برگزار شد با پیروزی در مقابل تیم ملی کرکت کینیا توانست به جام جهانی ۲۰۱۵ که در کشور استرالیا برگزار می  گردد، راه یابد.

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفت که بازیکنان تیم ملی کرکت با تلاش های پیگیر خویش توانستند راه یابی تیم ملی کرکت کشور را در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ قطعی سازند.

همچنان رئیس جمهور کشور بعد از ظهر امروز (جمعه) در یک تماس تلفنی با بشیر ستانکزی مدیر کرکت بورد کشور، پیروزی تیم ملی کرکت  را به وی و سایر بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان تبریک گفت.

در همین جوانان، ورزشکاران و شخصیت های ملی و متنفذین قومی این پیروزی را جشن گرفتند و شماری از جوانان در جلال آباد ننگرهار گردهم آماده و به خوشحالی پرداختند.

همچنین شهروندان کابل، مزارشریف، کندهار و بیشتر از ولایات کشور در جاده ها ریخته و با بلند کردن پرچم کشور این پیروزی تبریک گفتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *