حامدکرزی،کشتار کارمندان موسسه ماین پاکی رامحکوم کرد

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان کشتار کارمندان موسسه ماین پاکی ام دی سی در ولایت لوگر را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد و عاملین آنرا دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان دانست.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، صبح دیروز(سه شنبه) زمانیکه کارمندان موسسه ماین پاکی “ام دی سی” در نزدیکی پروژه مس عینک ولایت لوگر در قریه توبگی مصروف پاکسازی ماین ها و مهمات منفجر ناشده بودند، مورد حمله تروریستان قرار گرفتند.

در حمله تروریستان ۸ تن از کارمندان ماین پاکی کشته ۳ تن دیگر زخمی شدند.

رئیس جمهورکرزی ضمن محکوم نمودن این عمل را بزدلانه خوانده و گفته است که دشمنان مردم افغانستان این بار کارمندان بی گناه ماین پاکی را که وظیفه شان تنها خدمت به مردم افغانستان و نجات آنان از خطر ماین می باشد، به خاک و خون کشاندند.

رئیس جمهور کشور گفت که هدف قرار دادن و کشتار افراد ملکی از جمله کارمندان ماین پاکی، نشانهء زبونی دشمنان کشور بوده و دشمنی آشکار آنان را با مردم افغانستان نشان میدهد.

حامدکرزی با اندوه فراوان بخاطر جان باختن کارمندان ماین پاکی، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند ج برای آنان صبر و شکیبایی و برای زخمی شده گان صحتمندی عاجل تمنا دارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *