دستگیری ۵ طراح حملات انتحاری و انفجاری در کابل

ریاست عمومی امنیت ملی کشورهمزمان با فرارسیدن بیست و هشتم اسد “۹۵ مین سالروز استقلال افغانستان” پنج تن ازتروریستان که قصد انجام حملات انتحاری و انفجاری را در شهرکابل داشتند، شناسایی و دستگیرکرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، موظفین ریاست عمومی امنیت ملی در تداوم تشدید عملیات های ضد تروریستی، این پنج تن از اعضای سه شبکه تروریستی را در شهر کابل دستگیر نموده اند.

براساس اعلامیه خبری ریاست امنیت ملی، این افراد قصد داشتند تا در جریان برگزاری جشن استرداد و استقلال کشور همزمان چندین حمله تروریستی را در نقاط مزدحم شهر کابل انجام دهند.

این افراد همرا با یک عراده موتر نوع سراچه بمب گذاری شده، یک عدد جلیقه انتحاری (واسکت)، ۱۰ حلقه ماین های مقناطیسی ساخت کشور پاکستان که به سیستم مبایل عیار شده بود و ۵ فیر مرمی بی ام یک دستگیرشدند.

ریاست عمومی امنیت ملی گفته است که به منظور تامین امنیت هر چه بیشتر شهروندان از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزیده و با دستگیری شبکه های متذکره تهدیدات امنیتی در شهر کابل کاهش یافته است.

امنیت ملی از مردم خواسته که در صورت داشتن معلومات در مورد اعمال تروریستی به شماره (۱۹۱۹) مرکز اطلاعاتی  ریاست عمومی امنیت در تماس شده نیروهای امنیتی تان را کمک و یاری نمایند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *