دستآورد ریاست امنیت ملی در تامین امنیت لویه جرگه

فرید شمال معاون سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی کشور از فعالیت های این نهاد امنیتی در ایام برگزاری لویه جرگه مشورتی می گوید، شمار زیادی از دسایس شوم دشمنان صلح و ثبات کشف و خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کمیسیون امنیتی برگزاری لویه جرگه مشورتی به ریاست دگرجنرال رحمت الله «نبیل» سرپرست ریاست عمومی امنیت برای تامین امنیت برای ده روز در کابل ایجاد شده بود تا از فعالیت های تروریستی و تخریبی شورشیان جلوگیری نمایند.

در همین حال سخنگوی امنیت ملی امروز (سه شنبه) در یک نشست خبری در کابل گفت که در جریان برگزاری لویه جرگه از دها موارد عملیات های، تروریستی، انتحاری و بمب گذاری جلوگیری و ده ها نفر در پیوند به آن شناسایی و دستگیر شده اند.

همچنین ریاست عمومی امنیت ملی طی ده روز گذشته ازنه مورد فعالیت دشمن شامل «۲» مورد حمله انتحاری، و «۷» مورد انفجار در سطح ولایت کابل جلوگیری کرده اند.

کشف و جلوگیری از انفجار یک عدد بمب بشکه ئی به سیستم ریموت از ساحه سرچشمه ولسوالی سروبی، کشف و جلوگیری از انفجار بمب جاگذاری شده در زیر یک پلچک واقع ولسوالی پغمان، کشف و جلوگیری از انفجار یک بمب در مسیر سرک اشترپریده للندرو خنثی سازی چند بمب جاگذاری شده دیگر از فعالیت های ده روزه امینت برشمرده می شود.

همچنان در جریان ده روز گذشته مقدار سلاح و مهمات نیز توسط امنیت ملی کشف وضبط شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *