دستآورد امنیت ملی در ولایت لغمان، کابل و سرپل

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای از دستآورد های موظفین این ریاست در سه ولایت کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کشف یک هزار کیلوگرام مواد انفجاریه در ولایت لغمان و بازداشت سه تن از آدم ربایان و بمب گذار در ولایات کابل و سرپل از دستآوردی های عمده ریاست عمومی امنیت ملی است.

براساس خبرنامه، مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی در تداوم برنامه امنیتی و عملیات های ضد تروریستی در ولایت لغمان، دوتن تروریست که یک هزار کیلوگرام مواد انفجاریه را از آن طرف خط دیورند به دستور گروپ های تروریستی به شکل ماهرانه در یک عراده موتر نوع مازدا جابجا و به منظور انجام فعالیت های تخریبی، تروریستی و ماین گذاری به ولسوالی قرغه یی و سایر بخش های و لایت لغمان انتقال می دادند بالفعل بازداشت نموده اند.

همچنین مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی در ولایت سرپل، دوتن تروریست را همراه با چهار حلقه بمب خود ساخت بشکه یی، سه فیرمرمی راکت RPG7 و یک جوره لباس نظامی از مربوطات ولسوالی های صیاد و گوسفندی ولایت سرپل بازداشت نموده اند .

مؤظفین ریاست عمومی امینت ملی، دریک اقدام دیگر یک قاتل و آدم ربا را که درماه حمل سال جاری یک راننده تکسی را درناحیه هشتم شهر کابل به ضربات سنگ به قتل رسانیده و موتر نامبرده را در بدل (۳۴۰۰) دالرامریکایی در ولایت لوگر به فروش رسانیده بود دستگیر نموده اند.

افراد بازداشت شده در جریان تحقیقات به جرم خویش اعتراف و  قضایای تحت تحقیق و بررسی بیشتر قرار دارد .

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *