در تابستان با این خوراکی ها لاغر شوید

فصل تابستان به دلیل گرما و افزایش تعرق و فعالیت های بدنی، فرصت مناسب برای کاهش وزن است؛ اما کدام خوراکی ها برای کاهش وزن مفیدتر و موثرتر هستند.

به گزارش بخش علمی خبرگزاری خاورمیانه، بیشتر مردم کوشش می کنند که از طریق رژیم گرفتن و نخوردن غذا در وقت های معین به ویژه شب ها، وزن اضافی شان را کاهش بدهند.

«وسب مید» یکی از پایگاه های خبری علمی در گزارشی مهم ترین غذاها با کالری پایین که در فصل تابستان برای کاهش وزن می توان از آن استفاده کرد را منتشر کرده است.

فراموش نکنید که «نوشیدن آب» فراوان در تابستان توصیه شده است.

بادنجان رومی و مرچ

این مواد دارای رنگ روشن هستند که بسیاری از مواد و عناصر طبیعی لازم برای سلامت بدن را دارا هستند و استفاده زیاد از آنها باعث چربی سوزی و کاهش کالری های روزانه می شود.

توت

توت دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که به حفظ سلول های بدن کمک می کند و منبع غنی از فایبر نیز به شمار می رود.

ماست

نوع کم چرب آن، دارای مقادیر زیادی از کلسیم و پروتئین است و به کاهش وزن نیز کمک می کند.

تحقیقات نشان داده است که خوردن فرآورده های شیر کم چرب و ماست از جمله رژیم غذایی کم کالری است که می تواند درعین حال که به کاهش وزن کمک می کند، موجب تقویت استخوان ها و حفظ احساس رضایت نیز شود.

لوبیا

یکی از ارکان اصلی رژیم غذایی گیاهی به شمار می رود و جایگزین عالی برای گوشت و منبعی خوب از پروتئین است. همچنین دارای فایبر بالا و کالری پایین است.

ام

این میوه سرشار از فایبر و پتاسیم و ویتامین A و C است و می توان آنرا به همراه سلاته، کیک و ماست استفاده کرد.

علاوه بر خوردن این غذاها، نوشیدن آب زیاد در گرمای تابستان نیز توصیه می شود زیرا در روزهای گرم تابستان، هیچ چیز مانند یک پیاله آب نمی تواند تشنگی را رفع کند، ضمن اینکه آب اصلاً کالری ندارد.

برای نوشیدن آب، نیازی نیست که حتما تشنه باشید، در فاصله های معین آب بنوشید، به جای آب می توان از آب میوه های طبیعی و آب سبزیجات نیز استفاده کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *