حواله بانکی امریکا برای جلب رأی صبغت الله مجددی

پس از آنکه حضرت صبغت الله مجددی مدعی گردید که برای پیوستن به تیم داکتر اشرف غنی احمدزی استخاره کرده و از او حمایت نموده، یک کارمند شاغل در یک بانک معروف دانمارکی پرده از راز این حمایت برداشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فرانک اینگبرگ شاغل در یکی از شعب بانک Andelskassen Østjylland فاش ساخت که بتاریخ ۱۴ می ۲۰۱۴ حواله ای به مبلغ ۲۳۰ هزار دالر امریکایی از جانب بانکی در نیویارک ایالات متحده برای حضرت مجددی به شعبه کپنهاگن بانک مذکور ارسال شده است.

این کارمند همچنین تأکید کرد که بتاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳ نیز مبلغ ۱۵۰ هزار دالر در دو بخش برای ضبغت الله مجددی ارسال شد که به دلیل قانون پولشویی در دانمارک، بچه مجددی برای ادای توضیح در باره منشاء پول مجبور به حضور در اداره پولیس گردیده و پس از تأییدیه داکتر خلیلزاد در باره منشاء پول، این مبلغ آزاد گردید.

نزدیک بودن بسیار زمان این حواله های بانکی مشخص با مقاطع مهم تاریخی در اقدامات حضرت، موجب بروز این شبهه گردیده که مبلغ ۱۵۰ هزار دالر اول برای دفاع قاطع ایشان از انعقاد توافقنامه امنیتی ـ دفاعی با امریکا و مبلغ ۲۳۰ هزار دالر دوم بلحاظ حمایت از کاندیداتوری داکتر اشرف غنی احمدزی پرداخت شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *