حمله طالبان مسلح بالای ولسوالی برکه بغلان عقب زده شد

طالبان مسلح حوالی ساعت یک شب گذشته حملات تهاجمی شان را بر بالای پوسته امنیتی شهر نو فلول و مرکز (ولسوالی و فرماندهی پولیس) ولسوالی برکه آغاز کردند که پس از وارد شدن تلفات به دو طرف طالبان مسلح از ساحه عقب نشینی کرده اند.

ذبیح الله شجاع سخنگوی پولیس بغلان به خبرگزاری خاورمیانه گفت، این حمله طالبان مسلح همزمان بالای پوسته امنیتی شهر نو فلول و مرکز ولسوالی برکه از ساعت یک شب گذشته آغاز گردیده بود که حوالی ساعت هفت صبح با رسیدن نیروهای کمکی از فرماندهی پولیس بغلان عقب زده شده است.

آقای شجاع با آنکه رقم دقیق تلفات وارد شده به طالبان مسلح را واضح نساخت؛ اما گفت که این گروه با دادن تلفات سنگین عقب نشینی کرده اند.

به گفته یک منبع از شفاخانه ولسوالی نهرین، دست کم ۱۰زخمی و۴ کشته از سربازان پولیس به این شفاخانه آورده شده اند.

این حمله طالبان مسلح از سوی سربازان پولیس ولسوالی برکه به همکاری سربازان پولیس اعزام شده به رهبری آمر امنیت فرماندهی پولیس بغلان عقب زده شده و به گفته باشنده گان محل حدود چهار کشته از طالبان مسلح را در منطقه فلول دیده اند.

ولسوالی برکه در همسایه گی ولسوالی اشکمش ولایت تخار، ولسوالی علی آباد کندز و ولسوالی بغلان مرکزی قرار دارد و از چند سال بدینسو طالبان مسلح در بخش های از برکه حضور دارند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *