حمله افراد ناشناس به سفارت رژیم اسرائیل در آتن

منابع خبری یونان اعلان کردند که ساختمان سفارت رژیم اسرائیل در آتن، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از خبرگزاری رسمی یونان (آنا)، ۶ تا ۷ فرد ناشناس با تعدادی موتورسایکل روز دوشنبه به ساختمان سفارتخانه رژیم (اسرائیل) واقع در منطقه ‘ پسیخیکو’ در شمال شرقی شهر آتن حمله و پس از پاشیدن رنگ و دوده به در و دیوار آن، به سرعت این محل را ترک کردند.

پس از اینکه ‘دونالد ترامپ’ رئیس جمهوری آمریکا، بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل به رسمیت شناخت، این اولین باری است که به سفارتخانه این رژیم حمله می شود. نیروهای امنیتی زیادی به طور مستمر در اطراف سفارتخانه رژیم اسرائیل مستقر هستند و نزدیک شدن به ساختمان آن تا حدودی غیرممکن به نظر می رسد.

پولیس شهر آتن در این باره اعلام کرد: تحقیقات برای یافتن عاملان حمله با رنگ و دوده سیاه به سفارتخانه اسرائیل با دقت ادامه خواهند یافت. تاکنون هیچ سازمان یا شخصی، مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

تظاهرات گسترده ای علیه این تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناخته شدن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، در سراسر جهان به راه افتاده و یونان نیز از این امر مستثنی نبوده است و جمعه گذشته نیز تظاهراتی در مقابل ساختمان سفارتخانه این رژیم با حضور گسترده یونانیان و مسلمانان مقیم شهر آتن، برگزار شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *