حمایت باشندگان تخار و فاریاب از داکترعبدالله عبدالله

باشنده گان ولسوالی های شش گانه ماورای کوکچه تخار در آخرین روز کمپاین های انتخاباتی از تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکترعبدالله عبدالله و معاونت اول انجنیر محمد خان و معاون استاد حاجى محمد محقق در انتخابات ریاست جمهوری حمایت شان را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، هزاران تن از اقوام عرب، تاتار و باشنده گان ولسوالی های شش گانه ماورای کوکچه تخار حمایت شان را از تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکترعبدالله عبدالله اعلام کردند.

آنان داکترعبدالله عبدالله را زعیم خوب برای آینده افغانستان میدانند.

ملک تاتار یکی از برگزار کنندگان این همایش مردمی امروز در تخار می گوید که داکترعبدالله عبدالله بابرنامه های درخشانی که دارد می تواند با ارائه نظام مردم سالار اسلامی کشور را از بحران فعلی نجات دهد و از تمامیت ارضی افغانستان پاسداری نماید.

درهمین حال داکترعبدالله عبدالله دریک تماس تلیفونی به باشنده گان این ولسوالی ها تعهد سپرد که درصورت پیروزی تیم اش، جاده های این ولسوالی ها را بگونه ای استندرد اسفالت خواهد کرد.

پیکارهای انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری باگذشت زمان لحظات پایانی خود را سپری می کند و نامزدان فرصت دارند تا قبل از رسیدن ۴۸ ساعت به روز برگزاری انتخابات به پیکارهای انتخاباتی شان ادامه دهند و مردم نیز تلاش دارند به حمایت های مردمی خود از نامزادان اعلام حمایت کنند.

با آغاز پیکارهای انتخاباتی نامزادان ریاست جمهوری، باشندگان ولایت تخار همه روزه باراه اندازی همایش های وسیع مردمی از تیم انتخاباتی اصلاحات و همگرایی به رهبری داکترعبدالله عبدالله حمایت کرده اند.

آخرین سفرداکترعیدالله عبدالله به فاریاب

داکتر عبدالله عبدالله؛ در آخرین روز کمپاین های انتخاباتی به منظور دیدار و سخنرانی برای طرفدارانش به ولایت فاریاب سفر کرد.

داکتر عبدالله در همایشی که امروز چهارشنبه از سوی طرفدارانش در این ولایت برگزار شده بود از مردم ولایت فاریاب اظهار امتنان کرد و گفت:«به ولایت فاریاب توجه نشده است و بند المار این ولایت تکمیل نشده است

وی به مردم ولایت فاریاب وعده داد که به اقتصاد و سازندگی این ولایت توجه خواهد شد.

آقای عبدالله علت حضور نیافتنش به ولایت های دیگر را میسرنشدن فرصت و کمبود وقت عنوان کرد و اطمینان داد که علت حاضر نشدن وی در کمپاین های ولایات سرپل، جوزجان و سمنگان به دلیل توجه نداشتن به ولایات ذکرشده نیست و نخواهد بود.

این نامزد انتخاباتی، تامین امنیت، برقراری صلح عادلانه و انتخابات شفاف را آرزوی مردم افغانستان شمرد و گفت که نتایج انتخابات براساس رای پاک مردم خواهد بود.

داکتر عبدالله عبدالله؛ رهبر تیم اصلاحات و همگرایی، بدون معاونین اش به این ولایت سفر کرد و معاونان وی به بهسود و دایکندی رفتند.

گفتنی است که علت این سفر استفاده نهایی از آخرین روز کمپاین های انتخاباتی می باشد و معاونین وی در ولایت های دیگر به مبارزات انتخاباتی پرداخته اند.

تنها دو روز دیگر به شانزدهم حمل روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی باقی مانده است.

نامزدان ۴۸ ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات فرصت دارند تا به پیکارهای انتخاباتی خود ادامه داده و راهکارها و برنامه های خود را برای شهروندان کشور ارایه کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *