حضورسه وزیرکابینه درجمع تیم ملی فوتبال کشور درنیپال

سه تن از اعضای کابینه دولت به منظور تشویق تیم ملی فوتبال کشور عازم کشور نیپال شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قرار است بازی های نهایی فوتبال جنوب آسیا بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه ملی کشور نیپال برگزار شود.

عمرزاخیلوال وزیر مالیه، فاروق وردک وزیر معارف و ویس برمک وزیر انکشاف دهات کشور صبح امروز برای تشویق و تقویۀ روحیۀ تیم ملیِ فوتبال افغانستان عازم کتنمدو کشور نیپال شدند.

این مقامات دولتی بارسیدن به فرودگاه کتنمدو با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور دیدار کردند و وزیر مالیه کشور مبلغ بیست هزار دالر را به عنوان انعام ازجانب رییس جمهور کرزی به منصور فقیریار، گول کیپر تیم ملی به پاس نگهداری خوب از گول افغانستان اهدا کرد.

در بازی های روز گذشته تیم ملی افغانستان با تیم ملی نیپال به مصاف هم رفتند و افغانستان یک بر صفر تیم ملی فوتبال نیپال را شسکت داد و همچنین گل کیپر تیم ملی افغانستان دو توپ پنالتی تیم نیپال را نیز دفع کرد.

قرار است در بازی های نهایی مسابقات جنوب آسیا که امروز در نیپال برگزارمیشود تیم ملی فوتبال افغانستان به مصاف تیم ملی هندوستان برود.

در همین حال رئیس جمهور کرزی در پیامی توسط اعضای کابینه به تیم ملی فوتبال افغانستان گفته است که در برابر هر پنالتی که منصور فقیر یار گرفته است ده هزار دالر از جیب شخصی خود تحفه داده است.

رئیس جمهورهمچنان وعده کرده است که در صورت قهرمان شدن تیم ملی خودش در فرودگاه بین المللی کابل به اسقبال تیم فوتبال کشور خواهد رفت و به هر کدام از بازیکنان کلید یک آپارتمان را به عنوان تشویقی خواهد داد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *