حامد کرزی با تیم های ملی فوتبال افغانستان و پاکستان دیدار کرد

حامد کرزی رئیس جمهوری کشور قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) طی دیداری با اعضای تیم های ملی فوتبال افغانستان و پاکستان، موفقیت تیم ملی فوتبال افغانستان را تبریک گفت و آنانرا مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس جمهور کشور در این دیدار که در آن مربیان هر دو تیم، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان و معاون کمیته ملی المپیک حضور داشتند، ضمن تبریکی پیروزی تیم ملی فوتبال افغانستان، اعضای تیم ملی فوتبال پاکستان را خوش آمدید گفت.

رئیس جمهور، به تیم ملی پاکستان اظهار آرزومندی کرد که در روز های اقامت شان در افغانستان اوقات خوشی را سپری کرده و احساس آرامش نموده باشند.

حامد کرزی ضمن اینکه مسابقه میان تیم های ملی فوتبال افغانستان و پاکستان را مسابقه جوانان و دوستی خواند، خطاب به اعضای تیم های ملی فوتبال افغانستان و پاکستان گفت که مسابقه شما باعث شناخت میان هر دو تیم گردید  و از آنها خواست که این شناخت و روابط را بیشتر و مستحکمتر سازند.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که افراطیت و انسان کشی در افغانستان و پاکستان از بین برود و هر دو کشور آباد و مرفه گردد.

روز گذشته، تیم های ملی فوتبال افغانستان و پاکستان مسابقهء دوستانه را در غازی ستدیوم شهر کابل انجام دادند که در نتیجه آن تیم ملی فوتبال افغانستان سه بر صفر تیم ملی فوتبال پاکستان را شکست داد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *