جلوگیری از یک حمله انتحاری و تهاجمی به وزارت داخله

از مربوطات ناحیه هشتم شهر کابل بازداشت شدند

ماموران ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان یک گروه پنج نفری از تروریستان که قصد حمله انتحاری و تهاجمی را به وزارت امورداخله کشور داشتند، شناسایی و بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ریاست عمومی امنیت اعلام کرد که این مهاجمان قصد حمله انتحاری و تهاجمی را بالای مقامات ارشد وزارت امورداخله را داشته اند.

این اشخاص قبل از رسیدن به هدف توسط ماموران ریاست عمومی امنیت ملی از مربوطات ناحیه هشتم شهر کابل با وسایل انتحاری، ۲ میل تفنگچه، ۲۰ قبضه بم دستی و دوجوره لباس نظامی دستگیر شده اند.

افراد دستگیر شده اعتراف کرده که می خواسته اند با استفاده از یونیفورم نیروهای امنیتی، کارت های جعلی و یک عراده موتر زرهی داخل وزارت امور داخله شوند و در جریان جلسه رهبری این وزارت، حمله انتحاری و تهاجمی را با سه مهاجم انتحاری انجام دهند.

نصرت الله فرزند نوراحمد، باشنده فعلی بورد پیشاور، محصل در دانشگاه اسلام آباد و سازمانده حمله و عصمت الله فرزند جنت گل، نگهدارنده افراد انتحاری هستند.

همچنین نظام الدین فرزند امیرگل، عزیزالرحمن فرزند فضل رحمن و نظرمحمد فرزند خیرمحمد از جمله عاملان انتحاری هستند که قبل از رسیدن به هدف شناسایی و بازداشت شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *