جلوگیری از وقوع ۳ حمله تروریستی در کابل

وزارت امور داخله با انتشار خبرنامه ای اعلام کرد که پولیس کابل از وقوع سه حمله تروریستی در سطح شهر کابل جلوگیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تروریستان قصد داشتند سه حمله تروریستی و انفجار در مناطق مختلف شهر کابل راه انداری کنند که قبل از رسیدن به هدف توسط پولیس ملی کشف و خنثی شدند.

براساس معلومات وزارت امور داخله، یک مقدار مواد انفجاری از سوی تروریستان در یک عراده بایسکل در مربوطات حوزه دوازدهم امنیتی شهر کابل به منظور انجام حمله تروریستی جاسازی شده بود که پولیس کشف و خنثی گردید.

هم چنان تروریستان سه بوشکه مملو از مواد انفجاری و ۴ قبضه بمب دستی را در مربوطات حوزه ۵ امنیتی شهرکابل به هدف حملات هراس افگنانه جاسازی نموده بودند که  کشف وخنثی گردید.

از سوی دیگر یک فیرمرمی بی ام یک که به هدف پرتاب بالای شهر کابل از سوی تروریستان در مربوطات ولسوالی شکر دره آماده گردیده بود، از سوی نیروهای پولیس ملی کشف و خنثی شده است.

وزارت امورداخله اعلام کرد که در در پیوند به این رویداد های تروریستی تا به حال کسی بازداشت نشده اما تحقیقات پولیس در رابطه به شناسایی عاملان آن به شدت جریان دارد.

وزارت امور داخله فزوده است که تروریستان به سلسله یی اعمال ضد انسانی و ضد اسلامی شان بار دیگر قصد داشتند تا فضایی صلح و ارامش مردم متدین شهر کابل را مختل نمایند که با سعی و تلاش نیروهای پولیس ملی این اعمال شوم آنان به موقع کشف و خنثی گردید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *