جامعه مدنی از نیروهای امنیتی کابل قدردانی کرد

وزارت اطلاعات و فرهنگ و انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان، از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور به خاطر تأمین امنیت بهتر شهر کابل در روزهای عید سعید فطر، قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “داکتر کمال سادات” معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز پنجشنبه (۸ سرطان) در یک نشست خبری در کابل گفت: آرامش مردم به ویژه شهروندان کابل، حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی ودفاعی کشور بوده ولازم است از آنان قدردانی شود.

همچنین فردین فدایی، رئیس انجمن جامعه مدنی افغانستان هم در این نشست تأکید کرد که به جای دامن زدن به تنش های قومی باید در راستای بلند بردن روحیه وحدت ملی و پشتیبانی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تلاش کنیم.

سالم احساس، معاون معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله وسرپرست قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی با سپاسگزاری از قدردانی وزارت اطلاعات وفرهنگ و انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان از نیروهای امنیتی کشور تأکید کرد که این نیروها با تعهدی که با خدا و وطن خود دارند، نه تنها در روزهای عید ومناسبت های دیگر فرهنگی ودینی، بلکه همواره به گونه شبانه روزی در تلاش تأمین امنیت بهتر شهر کابل وسرتاسر کشور استند.

همچنین عبدالنصیر ضیایی، قوماندان فرقه ۱۱۱ هم با سپاسگزاری از قدردانی وزارت اطلاعات وفرهنگ وانجمن جامعه مدنی از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور، همکاری مردم را در پشتیبانی از این نیروها تأثیر گذار دانست وخواهان ادامه این همکاری ها شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *