تکفیری های پاکستان بخاطر آزادی حلب عزای عمومی اعلام کردند

رهبران گروههای تروریستی و احزاب تکفیری پاکستان پس از شکست سنگین تروریستان در حلب عزای عمومی اعلان کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل  از تسنیم، اعلام خبر آزادی حلب از دست تروریست‌ها، چنان خنجر تیزی به سینه تکفیری های پاکستانی فرو برده است که آنها به سوگ عزا نشانده و صاحبخانه را به جرم بیرون راندن دزد، محکوم کردند.

مولویهای افراطی چون «اوریا مقبول جان، انصار عباسی و فیض الله فیض» به شدت ناراحت هستند و در شبکه‌های اجتماعی خود ایام ولادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم را به عزا تبدیل کرده‌اند.

از سوی دیگر گروه تروریستی «لشکر جهنگوی العالمی» که صدها مسلمان را در پاکستان به خاک و خون کشانده نیز اعلام عزای عمومی کرده است.

لشکر جهنگوی العالمی با انتقاد تند از ترکیه، در صفحه رسمی خود نوشت: در حالیکه تنها ۲۵ کیلومتر با لشکر دشمن (ارتش سوریه) فاصله داشتید هیچ کاری انجام ندادید.

این گروه تروریستی غم نامه خود را با این متن تکمیل کرد: غیرت رنگ باخت! دل پاره پاره شد! حلب سقوط کرد!

این  پیروان مکتب آل سعود، عزاداری در سوگ سالار شهیدان حسین ابن علی علیهم السلام را ممنوع می‌دانند ولی اینک در سوگ عده‌ای قاتل و آدم کش اعلام عزای عمومی می‌کنند.

جالب اینکه علمای تکفیری و گروههای تروریستی در سوگ مسلمانان مظلوم سایر نقاط جهان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند، یمن، فلسطین ، عراق ، کشمیر و میانمار گویا ارزشی ندارند و فقط حلب که مجمع تروریست‌های جهان شده بود، برای آنها اهمیت داشت.

شهر حلب پس از ۴ سال اشغال توسط تروریست‌ها روز گذشته به دست نیروهای مقاومت پس گرفته شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *