توسط قوای ناتو، ۴۵ تن از تروریستان در هلمند کشته شدند

 مقامات امنیتی در ولایت هلمند می گویند که شب گذشته قوای ناتو با راه اندازی عملیات هوایی، ۴۵ تن از تروریستان را در این ولایت کشته اند.

به گزارس خبرگزاری خاورمیانه، این عملیات از سوی نیروهاى آیساف درمربوطات ولسوالى هاى خانیشن ودیشو ولایت هلمند صورت گرفته است.

براساس گفته های مقامات امنیتی در ولایت هلمند، این عملیات هوایی زمانیکه آغاز شده که  تروریستان سوار بر پنج عراده موتر  از منطقه سرحدى بهرامچه بالای ولسوالى چهاربورجک ولایت نیمروز حمله کرده اما به شکست مواجه شده اند.

در یک اعلامیه خبری دفتر والی هلمند آمده است که تروریستان در این حمله  ازسوى نیروهاى امنیتى ولسوالى چهاربورجک باشکست رو برو شده و سه تن از آنان درهمین درگیرى کشته شده اند.

تروریستان بعد از شکست پا به فرار گذاشته و قصد عبور  را از بهرامچه “مرزمشترک بسوى پاکستان” داشته اند که در مسیر راه ولسوالی خانشین مورد حمله هوایی نیروهای آیساف قرار گرفته و تمامی سرنشینان دو موتر کشته شده اند.

همچنین حمله دوم نیروهای هوایی آیساف در نزدیکى بهرامچه بالاى سه موتر دیگر از تروریستان  صورت گرفته که درتنیجه سرنشینان آنها نیز کشته شده است.

گفته می شود در این عملیات یکی فرماندهان ارشد تروریستان بنام گلبدین نیز کشته شده اما به نیروهای امنیتى و مردم ملکى هیچ نوع آسیب نرسیده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *