توزیع کمک نقدی و مواد غذایی برای ۳۰۰ فامیل بیجا شده قندوز در بلخ

ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در همکاری با موسسات NRC وTIN، برای ۳۰۰ فامیل آسیب دیده ناشی از جنگ و ناامنی های اخیر که از ولایت قندوز به مزارشریف بیجاشده اند، کمک نقدی و مواد غذایی نمودند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ریاست آمادگی با حوادث بلخ با همکاری نهاد های خیریه در بلخ برای ۳۰۰ فامیل آسیب دیده به هر فامیل مبلغ ۸۰۰۰ افغانی پول نقد، مقداری آرد، روغن، دال و نمک طعام توزیع کرد.

ریاست آمادگی مبارزه با حوادث بلخ اعلام کرد که تعداد مجموعی بیجا شده ها در بلخ که در منازل اقارب شان زندگی می نمایند به یکهزار فامیل می رسد و به ۷۰۰ فامیل متباقی کمک های بشری بعد از سروی از سوی این ریاست توزیع میگردد.

همچنین ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت غزنی نیز با همکاری موسسه ACAP3، برای ۱۲۹ فامیل آسیب دیده ناشی از جنگ و ناامنی در این ولایت، به هر یک ۲ بوری آرد ۵۰ کیلوئی، ۲۰ کیلو لوبیا، ۲۰ کیلو دال نخود، ۲۰ کیلو دال، ۲۰ کیلو نخود، ۱۰ لیتر روغن ، ۲ بوری برنج ۲۵ کیلوئی، ۵کیلو شکر، ۴ کیلو چای خشک، ۵ کیلو نمک، ۲۱ کلچه صابون جان شوئی، ۲ لیتر مایع ظرفشوئی و ۵ کیلو پودر توزیع کردند .

همچنان این ریاست در همکاری با موسسهRI، برای ۸۹ فامیل بیجاشدگان از مناطق ناامن این ولایت که درمربوطات مرکز ولایت غزنی جاه بجا شده اند قسط اول کمکهای نقدی برای هرفامیل مبلغ۵۲۶۲ افغانی پول نقد را توزیع نمودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *