تمام بازیکنان تیم قهرمان فوتبال برازیل در سقوط هواپیما، کشته شدند

در نتیجه سقوط یک بال هواپیما شامل اعضای کاروان تیم فوتبال چاپوئنسه، قهرمان لیگ برازیل در آسمان کلمبیا، تمام بازیکنان، کدر فنی و خدمه این هواپیما کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این هواپیما شامل ۷۲ مسافر و خدمه از برازیل راهی کلمبیا بود که صبح امروز (۹قوس) در خاک کلمبیا سقوط کرد.

خبرگزاری میرر در گزارشی آورده است که اعضای تیم چاپوئنسه قهرمان مسابقات باشگاهی برازیل و نماینده این کشور در رقابت های قهرمانی امریکای جنوبی جزو مسافران این پرواز بودند که همگی آنها در این سقوط جان خود را از دست دادند.

بنا به اخبار منتشر شده هواپیما با اتمام سوخت در آسمان کلمبیا با سقوط مواجه شده و بر اساس پیش بینی های اولیه هیچ کدام از مسافران این پرواز زنده نمانده اند.

تیم فوتبال چاپوئنسه به عنوان نماینده برازیل در رقابت های باشگاهی امریکای جنوبی با کاروانی ۳۴ نفره راهی کلمبیا بود که با سقوط هواپیما تمام اعضای این تیم جان خود را از دست دادند تا فوتبال سرزمین قهوه با شوک بزرگی مواجه شود.

این هواپیما در مسیر شهر مدلین کلمبیا از رادار خارج و سقوط کرده است.

مقامات کلمبیایی بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی محل سقوط این هواپیما را آغاز کردند؛ اما هنوز خبر دقیقی منتشر نشده است.

Author

About Author

2 thoughts on “تمام بازیکنان تیم قهرمان فوتبال برازیل در سقوط هواپیما، کشته شدند

  1. واقعآ خبر بد و تکان دهنده ای است برای تمام مردم دنیا وبخصوص طرفداران فوتبال بنظر من علت سقوط اتمام سوخت نبوده چرا که آنها مسیرش مشخص است وسوخت خودش را هم طبق برنامه وپلان سفرش نظر به مسیری که
    که در پیش داردپرواز میکند چک میکند شاید کدام مشکلی
    دیگری بوده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *