تلفات سنگین داعش در ننگرهار، ۱۰۰ داعشی در اچین کشته و زخمی شدند

مقام های محلی ولایت ننگرهار می گویند که نزدیک به ۱۰۰ تن از اعضای گروه تروریستی داعش در ولسوالی اچین کشته و زخمی شده اند.

عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این افراد وابسته به داعش در جریان عملیات پاکسازی ولسوالی اچین کشته و زخمی شده اند.

وی اظهار داشت که در این عملیات بیش از ۶۲ عضو گروه تروریستی داعش کشته و ۳۲ تن دیگر زخمی شد که در بین آنها شهروندان خارجی نیز حضور دارند.

خوگیانی افزود که در جریان عملیات پاکسازی ولسوالی اچین، ده تن از نیروهای امنیتی جان باخته و چهار تن دیگر زخم برداشته اند.

بر اساس اظهارات سخنگوی والی ننگرهار، عملیات پاکسازی ولسوالی اچین از نزدیک به یک و نیم ماه پیش آغاز شده و در جریان آن، بخش های زیادی از وجود داعش تصفیه شده است.

خوگیانی اظهار داشت که نیروهای داعش در جریان حضورشان در ولسوالی اچین، بخش عمده ای از خدمات عامه به شمول مکاتب، شفاخانه ها و سرک ها را از بین برده و یا تخریب کرده اند.

گفتنی است که از نزد داعشیان حدود ۳۰۰ حلقه ماین نیز در جریان عملیات کشف و خنثی شده است.

به همین منظور شاه محمود میاخیل، والی ننگرهار و عبدالهادی ترین، فرمانده قول اردوی سیلاب همراه با شماری از مقام های دیگر محلی این ولایت به ولسوالی اچین رفته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *