تقدیر از ورزشکاران مدال آور در کشور

کمیته ملی المپیک، از ورزشکاران مدال آور و قهرمان رشته های شطرنج، ورزشهای رزمی، کورش، طبما و وزنه برداری تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مراسم با حضور رییس عمومی تربیت بدنی، سپورت و کمیته ملی المپیک، اعضای رهبری اداره ورزش و مسوولان فدراسیون های مربوطه، وزیران تحصیلات عالی، مخابرات و تکنالوژی، تعدادی از وکلای پارلمان، معین وزارت اطلاعات و فرهنگ و مسوول شرکت هوایی افق شرق در کابل برگزارشد.

درین محفل به ورزشکاران مدال آور با اهدای جوایز از سوی رییس وهیئت رهبری کمیته ملی المپیک و مهمانان مورد ستایش قرار گرفتند.

در این مراسم مهمان برنامه به ورزشکاران سفیران صلح خطاب کردند و دستآوردهای شان را به رییس المپیک، فامیل های ورزشکاران و همه مردم کشور تبریک گفتند، آنها نیز از توجه و کارکردهای اداره ورزش در زمینه ی رشد و توسعه ورزش در افغانستان به نیکویی یاد نمودند.

در این برنامه رشته های مختلف ورزشی (ورزشهای رزمی، کورش، طبما، شطرنج و وزنه برداری) که در دو ماه اخیر از مسابقات خارجی به کشور افتخار آوردند با اهدای جوایز مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

سارنوال کرام الدین کریم رییس عمومی تربیت بدنی، سپورت و کمیته ملی المپیک درین محفل ضمن صحبتی اداره ورزش کشور را پر دستاورد ترین نهاد خواند و دست آورده های رشته های مختلف ورزشی به ویژه  دست آورد های کرکت و فوتبال کشور را به مردم ورزش دوست افغانتسان تبریک گفت.

وی افزود ورزش کشور در ده سال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه نموده و از آماده گی ورزشکاران رشته های مختلف به خاطر اشتراک در چهار رویداد المپیک آسیایی که در اواخر سال ۲۰۱۴ در یکی از کشور های آسیایی برگزار می گردد یاد نموده و به انگیزه های بیشتر ورزشکاران برای قهرمانی تاکید نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *