ترامپ: داعش را به مدت ۳۰ روز نابود میکنم

دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا، مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات فقط به مدت ۳۰ روز نخست ریاست جمهوری خود داعش را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دونالد ترامپ، در جریان یک سخنرانی در فیلادلفیا گفت: ارتش آمریکا را در تمام عرصه ها گسترش داده و تعداد سربازان، کاپیتان ها، طیاره ها و کشتی‌های جنگی آمریکا افزایش خواهم داد.

ترامپ یکی منتقدان سرسخت سیاست خارجی دولت باراک اوباما است و دولت وی را در مقابله با دشمنان واشنگتن در جهان ضعیف می‌داند.

این نامزد جمهوریخواه، همچنین هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را فاقد توانایی‌های لازم برای مقابله با این دشمنان و مشخصا، گروه‌های افراطی معرفی کرده می گوید: کلینتون کسی است که در ناامنی های خاورمیانه نقش بارزی را بازی کرده و یکی از کسانی است که داعش را بوجود آورده است.

دونالد ترامپ، در بخشی از سخنرانی خود مدعی شد که برای نابودی داعش نقشه‌ای را آماده کرده که بر مبنای آن، در ۳۰ روز نخست ریاست‌جمهوری خود گروه داعش را کاملا از بین خواهد برد.

بر اساس گزارش بی.بی.سی، او افزود، بودجه لازم برای اجرای این نقشه را از صرفه‌جویی در هزینه‌های دولتی، کاهش تعداد کارکنان دولت فدرال و جمع‌آوری مالیات‌های معوقه تأمین خواهد کرد.

ترامپ همچنین تأکید کرد، به دنبال آن است تا تمام متحدان آمریکا در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به تعهدات خود مبنی بر اختصاص دو درصد از درآمد ملی‌شان به بودجه نظامی عمل کنند.

Author

About Author

7 thoughts on “ترامپ: داعش را به مدت ۳۰ روز نابود میکنم

  1. اقای ترامپ .اگر داعش را در یک ماه نابود سازد طالبان را در پانزده روز میتوانید ازبین ببرید ،سوابق طالبان نزد سعودی ها وامریکا است.اوباما میکفت جنگ باداعش سی سال به درزا میکشد.شما در یک ماه نابودش کنید قهرمان میباشید

  2. ترام میتواند
    تمام مردم دنیا را محبوب آمریکا و سیاست اش بسازد .
    و همچنین بلعکس مانند همین حالا ۷۰ % که متنفر اند .

    چون اوباما در مقابل تمام عدیان خیانت کرد ظلم بیش از حد حتا لازم نبود مانند افغانستان . یمن .سوریه .عراق .
    تباهی و بربادی مهاجرت سیل آسا را افزون کرد . که یک بی نظمی کامل ره در دنیا بوجود آورد

  3. اگر ترامپ واقعا بحرفهای خویش صادق باشد . وبرای نابود افراطیت تلاش کنند بدون شک جهان را از بحران نجات خواهند داد . من هم آرزو واز آقای ترامپ میخواهم که دگر بشر کوشی بس است . وبیشتر ازاین افراطیت را تقویه نسازید. وبرای یگ جهان امن وبا ثبات کوشش کنید .

  4. من اطمینان دارم ترامپ یک لوطی و یک جوانمرد است.قهرمانیست که برای از بین بردن ظلم آمده است برای از بین بردن داعش و طالبان و دیکتاتوری های سوریه و اردوغان و روسیه و ایران ,آمده است
    .My spiderman .My Soperman من با شما هستم .من از همون اول موافق ریاست جمهور شدن تان بودم. ترامپ عزیز تو می توانی و من می دانم ,چون تو می خواهی.MerciTramp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *