تجاوز جنسی فرمانده طالبان به افراد جذب شده در این گروه

مقامات امنیتی کشور می گویند که که گروه طالبان با استفاده از زور نوجوانان را جذب این گروه می کنند و سپس آنان را مورد تجاوز جنسی قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اخیراً فرماندهان گروه طالبان در ولایت میدان وردک اقدام به جلب و جذب اجباری نوجوانان زیر سن به صفوف خویش کرده و از آنها بر علاوه که در بمب گذاری کنارجاده کار می گیرند مورد تجاوز جنسی نیز قرار می دهند.

براساس معلومات ریاست عمومی امنیت ملی کشور، اسامی احسان الله فرزند محمددین، سن ۱۷ ساله باشنده اصلی و فعلی تورخیل مرکز ولایت میدان وردک توسط اسامی نورآغا یکتن از فرماندهان گروه طالبان بمنظور انجام فعالیت های دهشت افگنی به صفوف آنگروه جذب شده ایت.

کارمندان استخباراتی ریاست عمومی امنیت ملی این فرد را در فعالیت های متعدد تروریستی و تخریبی در مربوطات ولایت میدان وردک سهم فعال داشته، شناسایی و بازداشت کرده است.

 این نوجوان در جریان تحقیقات ابتدائی اعتراف کرده است که علاوه بر انجام فعالیت تروریستی چندین بار از سوی فرمانده طالبان بنام نورآغا و فرید مورد تجاوز جنسی نیز قرار گرفته است.

قبلا نیز چنین گزارشهای از سوی ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در باره بازداشت شده های عاملین انتحاری و انفجاری انعکاس یافته بود که بیشتر شان در کشور پاکستان ضمن آموزش حملات انتحاری و تروریستی مورد تجاوزجنسی فرماندهان طالبان قرار گرفته بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *