تجاوز بر یک دختر هشت ساله در بغلان

پدر و مادر یک دختر در ولایت بغلان مدعی شده اند که نامزد دختر بزرگشان به دلیل فرار کردن نامزدش، همراه با برادر خود بر دختر کوچکشان تجاوز کرده است.

خدیجه یقین، رئیس امور زنان ولایت بغلان به خبرگزاری خاورمیانه گفت پدر و مادر منیژه، امروز (۲۳عقرب) به این اداره آمده و ادعای تجاوز دو تن بالای دختر هشت ساله شان را دارند.

به گفته وی، نامزد خواهر بزرگتر منیژه بعد از این که نامزدش فرار کرده و با شخص دیگری ازدواج کرد؛ همراه با برادر خود منیژه را در ولسوالی بغلان مرکزی اختطاف کرده و بعد از تجاوز، وی را رها می کنند.

یقین می گوید که پدر و مادر منیژه با حضور در ریاست زنان، خواهان عدالت در مورد دخترشان شده و از دولت می خواهند که عاملان این قضیه را بازداشت کرد و به مراجع عدلی و قضایی بسپارد.

رئیس امور زنان ولایت بغلان اظهار داشت که این رویداد یک عمل فجیع بر علیه زنان و دختران بوده و دولت باید این روند را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهد.

خشونت علیه زنان و تجاوز بر دختران خوردسال از جمله مشکلات و معضلات عمده ای است که گریبان شماری از دختران کشور را گرفته و دولت نیز تا حال در راستای کاهش آن موفق عمل نکرده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *