تاکید وزیر امورداخله بر بی طرفی پولیس در انتخابات

محمد عمرداوودزی وزیر امور داخله افغانستان، با تمامی مسئولین بلند پایه و فرماندهان پولیس ملی دستور داده که جدیت شان را در امر تامین امنیت، رعایت بی طرفی و جلوگیری از تقلب در انتخابات به خرج دهند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای داوود زی از طریق ویدیوکنفرانس، با شماری از فرماندهان ارشد پولیس در ولایت ها صحبت نموده و در مورد چگونگی تامین امنیت انتخابات و حفظ بی طرفی پولیس دراین پروسه و جلوگیری از تقلب در جریان رای دهی، تاکید کرده است.

وزیر امور داخله، با بیان این که تقلب خیانت و قانون شکنی است، به فرماندهان پولیس هدایت داد که با استفاده از تمامی امکانات خویش، ضمن رعایت اصل بی طرفی پولیس درانتخابات، از تخلف و تقلب به هر شکل ممکن جلوگیری نموده و متقلبین را بازداشت و شهرت شان را از طریق رسانه ها اعلام نمایند.

محمد عمر داوودزی، در این صحبت ویدیویی گفت که بی طرفی پولیس در انتخابات شرط بوده و رعایت این اصل، به عزت و اعتماد پولیس می افزاید.

توجه بیشتر به امنیت ناظرین، مشاهدین و خبرنگاران از نکات عمده دیگری بود که وزیر امور داخله از طریق ویدیوکنفرانس با مقامات پولیس ولایت ها مورد تاکید قرار داده و آن را در بهبود شفافیت و سلامت انتخابات ضروری دانست.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *