تاکید رئیس جمهور بر محاکمه علنی و عادلانه آدم ربایان

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور در واکنش به اختطاف و گروگانگیری یک کودک خوردسال در ولایت فراه می گوید که گروگانگیران به صورت علنی و عادلانه محاکمه خواهند شد

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس جمهور غنی در تماس تیلفونی با پدر نوید (کودک اختطاف شده در ولایت فراه) از چنگ آدم ربایان تاکید کرد که اختطاف چیان و گروگان گیرانی که در بازداشت هستند مطابق به قوانین کشور به صورت علنی محاکمه می شوند.

در خبرنامه ای که دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به نشر رسانده، آمده است که این تماس تلیفونی، امروز (۲۶عقرب) انجام شده و رئیس جمهور اظهار داشت که حفاظت از جان و مال مردم از وظایف حکومت است.

به نقل از خبرنامه، رئیس جمهور تاکید کرده است؛ کسانیکه زندگی مردم را به مخاطره می اندازند و دست به چنین اعمال وحشیانه می زنند، از پنجه قانون فرار نمی توانند و با آنان برخورد جدی صورت می گیرد.

در عین حال، رئیس جمهور غنی به ادارۀ امور ریاست جمهوری هدایت داده است تا کودک نامبرده را بخاطر تداوی به کابل انتقال دهد.

نوید، کودک ۵ ساله باشنده ولایت فراه از یک ماه پیش در بند آدم ربایان به سر می برد و تصاویر ویدیویی نشر شده از وی در صفحات اجتماعی نشان از رفتار غیرانسانی با وی داشتند.

به دنبال نشر این ویدیوها و دادخواهی مردم در صفحات اجتماعی باعث شد تا روز گذشته نیروهای امنیت ملی، نوید را از بند رها کرده و چهار اختطاف چی را نیز بازداشت کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *