تازه‌کار خوانده شدن رهبران امریکا از سوی رهبر ایران

دیدار دانشجویان

رهبر انقلاب اسلامی ایران، بشدت رهبران امریکا را مورد حمله قرار داده و گفته است؛ آنها نمی‌دانند که چه کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه؛ آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در حضور خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم؛ رهبران امریکا را «تازه‌کار و بی‌تجربه» خواند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران خطاب به مسوولان کاخ سفید اظهار داشت :«این‌هایی که تازه در امریکا سرکار آمده‌اند، مثل این کسانی که تازه وارد عالَمِ چاقوکشی شدند، این چاقوکشان تازه‌کار، بی‌تجربه، که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند؛ نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند، تا وقتی که به دهانشان بخورد. وقتی به دهانشان خورد آن‌وقت می‌فهمند حساب چیست، کتاب چیست.»

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران آورده است که آیت‌الله خامنه‌ای گفت؛ مخالفان ایران از همان ابتدا با این کشور مخالف بوده‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بقای نظام اسلامی ایران با وجود مواجهه با دشمنی‌های سخت، گفت :«گزافه‌گویی‌های رئیس‌جمهور امریکا موضوع جدیدی نیست؛ زیرا نظام اسلامی از ابتدا با توطئه‌های گوناگونی مواجه بوده است؛ اما بدخواهان ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند.»

وی تصریح کرد که شماری در عراق می‌خواستند خودشان را به مرزهای ایران برسانند که جلوی آنها گرفته شد.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور ایران در سوریه گفت که بخش مهمی از امنیت امروز ایران مربوط به مدافعان حرم است و بخش دیگر امنیت‌‍مان مربوط به مرزداران ایران است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *