بی پول و بی امکانات در دیدار نهایی آسیا

تیم ملی فوتسال ۲۰ سال کشور بعد از بازیهای درخشان و زیبا به دیدار نهایی مسابقات جام ملت های آسیا راه یافت و حریف جاپان شد.

این مسابقات در جمنازیوم ورزشی «پور شریفی» شهر تبریز ایران برگزار می شود و تیم ملی کشور با یک باخت (در برابر ایران و در مرحله گروهی) به دیدار نهایی راه یافت.

نکته نگران کننده و قابل توجه این است که تیم ملی کشور پیش از مسابقات حتی امکان انصرافش نیز وجود داشت و دلیل آن نیز بی پولی و عدم امکانات بود.

فدراسیون فوتبال کشور نیز به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمد و برخی از مشکلات درونی دیگر، موفق نشد و یا هم نخواست امکانات لازم را در اختیار تیم قرار دهد.

عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم ملی ۲۰سال فوتسال کشور پیش از این مسابقات خواهان آن شده بود که تیم را چند روزی پیش از مسابقات عازم ایران بسازد و بتواند در فضای آرامتر تمرینات نهایی اش را انجام دهد.

وی در صحبت با رسانه ها گفته است که «ما ۵ روز فرصت تمرین در ایران داشتیم که آن را هم از برکت یک مرد دلسوز که علاقمند فوتسال است، در ایران میسر نمودیم».

بر اساس معلومات ممرک، تیم یک هفته قبل از سفر به ایران به تبریز رفته و یک بازی دوستانه نیز انجام داده است؛ اما با تلاش یک فردی خارج از فدراسیون فوتبال که شماری از نزدیکان به تیم فوتسال گفته اند این فرد یک صراف است.

این صراف تیم فوتسال نیز در لیگ کابل دارد و از لباس تهیه شده برای ملی پوشان کشور مشخص می گردد که تیم تحت حمایت «صداقت» به مسابقات اعزام شده است.

تیمی که هیچ امکاناتی به آنها داده نشد؛ اما حالا که نتیجه درخشان را به پاس زحمات و همدلی به دست آورده، همه به خصوص فدراسیون فوتبال صدایش را بلند کرده است.

رئیس جمهور نیز که پیش از این اکثر توجه اش به سمت کرکت بود، بعد از راه یابی تیم به دیدار نهایی برای جلب توجه و شاید هم استفاده کمپاینی برای انتخابات، با سرمربی تیم تماس تلیفونی داشته و حمایتش را از تیم ۲۰ سال اعلام کرد.

حالا همین تیم به دیدار نهایی راه یافته و می تواند تاریخ سازی کند و در دومین دوره مسابقات فوتسال ۲۰ سال آسیا، قهرمان شود.

بهتر است که از ابتدا برنامه ای برای حمایت تیم ها در نظر گرفته شود و ملی پوشان با خاطری آرام تر در مسابقات اشتراک کنند و در صورت هر نوع درخشش و عنوانی، همه در آن سهیم باشند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *