بیانیه محمد محقق در پیوند به سقوط ولسوالی سیدآباد

بسمه تعالى با تأسف اطلاع یافتم که ولسوالى سید آباد ولایت میدان وردک سقوط نموده ، ولسوال ، فرمانده فداکار پولیس وتمامى پرسونل امنیتى آن بشهادت رسیده اند که روان همه شاد باد .

این فاجعه ولسوالی سید آبادکه علاوه بر شهادت دست جمعى پرسونل ، تروریستان تمامی امکانات دولتی را به آتش کشیده و جنازه های شهدای نیروهای امنیتی در ساحه باقی مانده است که حکومت مشغول زور آزمایى با رقیبان احتمالى آینده خود در بلخ ، قندوز و مناطق مرکزى میباشد و تازه در صدد شعله ور ساختن جنگ هاى داخلى در درون نظام است .

جناب آقاى رییس جمهور ؛ بهتر بود بجاى اینکه لشکر کشى به ولایت غور را براى زدن فرمانده علیپور سازماندهى کنند ، بفکر حفاظت از ولسوالى سید آباد در چند کیلو مترى کابل پایتخت میبود این را میگویند سوء تدبیر که بزرگان دین گفته اند ( اِیَّاکُمْ وَسُوْءُ الْتَدْبِیْرِ ) این است که همه بزرگان کشور داد میزنند در این حکومت تعریفى از دوست ودشمن وجود ندارد ، به عوض دشمن گور دوست را میکنند وآتش در خرمن خود میزنند .

درپایان یک بار دیگر فاجعه ولسوالى سید آباد را به قاطبه ملت افغانستان تسلیت گفته از خداوند متعال برا شهداء عزیز بهشت برین وبراى باز ماندگان صبر جمیل واجر جزیل مسألت دارم والسلام على جمیع عباد الله الصالحین حاجى محمد محقق کابل ١۵/٧/١٣٩٧

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *