به دنبال اعلام نتایج نهایی انتخابات بلخ: “پیروزى از آن مردم است”

نامزدان برنده انتخابات مجلس نمایندگان ولایت بلخ، بعد از اعلام نهایی، از مردم قدردانی کرده و پیروزی شان را متعلق به مردم دانستند.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس زون شمال حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و وکیل برنده ولایت بلخ امروز (۲۹حوت) با نشر اعلامیه ای، از مردم این ولایت
قدردانی کرد.
متن اعلامیه به این شرح است:
جا دارد از زحمات و حمایت های بی دریغ شما مردم عزیز
بلخ در انتخابات پارلمانی ۱۳۹۷ تشکر و قدردانی نمایم. بی تردید رای شما تعیین کننده است و حمایت شما تثبیت کننده جایگاه شما در معادلات سیاسی کشور، هوشیاری و بیداری شما، فضای دمکراتیک کشور را زنده نگه داشته و سیاست را به معنی واقعی آن به نمایش گذاشته است. حضور پر رنگ و تلاش های همیشگی شما در راستای
برگزاری انتخابات و تشخیص دقیق شما در فضای آلوده  سیاست امروز کشور، امید را برای نسل های امروز و فردا بیشتر می سازد.
بنابراین، نظام دموکراتیک و ساختار امروزی ما، نیازمند همچون جامعه هوشیار، بیدار و همیشه در صحنه است. شما در هر شرایطی بهتر از دیگران نقش آفرینی کردید و بهتر درخشیدید.
هموطنان عزیز!
یک بار دیگر تاکید می روزم که برای رسیدن به آرمان های بزرگ ملی و تحقق عدالت اجتماعی و رسیدگی به نیازهای مبرم و اساسی شما، از آدرس شما در شورای ملی کشور، از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزم.
با استفاده از فرصت، سال نو خورشیدی ۱۳۹۸ را بشما و همه ملل جهان تبریک عرض نموده از خداوند متعال آرزوی خوشی و سلامتی مسالت دارم، امید است سال جدید، سال صلح و هم‌پذیری بوده و یک صلح پایدار و همیشگی در کشور شکل بگیرد.
با احترام
محمد علی محقق
وکیل منتخب ولایت بلخ در شورای ملی
و رئیس زون شمال حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *